![]() |
Cümleleri tamamlayin 1!! LÖSUNG 1. Sınavını veremedi. > Er ist durch seine Prüfung gefallen. 2. Sürekli olarak perhizde./diyette./rejimde. > Sie ist dauernd auf Diät. 3. Lütfen polis/polisi çağırın! > Bitte rufen Sie die Polizei! 4. ... e benzemek > Ähnlichkeit mit haben 5. ...e pul kaça? > Wie viel kostet eine Briefmarke nach ... ? 6. Üçüncü trafik lâmbasından sonra sağa dönün. > Biegen Sie nach der dritten Verkehrsampel rechts ab. 7. Başınız ağrıyor mu? Başınız mı ağrıyor? > Tut Ihnen der Kopf weh? 8. Paketi açın. > Öffnen Sie dieses Paket. 9. Makine çok elektrik tüketiyor. > Die Maschine verbraucht zuviel Strom. 10. Yarın beni uyandırır mıydınız? > Würden Sie mich morgen wecken? 11. odun kırmak > Holz hacken 12. Ne demek istiyorsunuz? > Was wollen Sie damit sagen? 13. Yeni boyandı!/boyanmış! > Frisch gestrichen! 14. Dert etmeyin! > Machen Sie sich keine Sorgen! 15. Hesabı alabilir miyim? > Darf ich die Rechnung haben? 16. Sigaranız var mı? > Haben Sie Zigaretten? 17. önce / ilk olarak > erstens / an erster Stelle 18. arabadan inmek > aus dem Wagen steigen 19. Otelde asansör var mı? > Ist ein Fahrstuhl/Lift im Hotel vorhanden? 20. Uyku ilacı istiyorum. > Ich möchte ein Schlafmittel. |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 19:59 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük