![]() |
Tebrikler, iyi dilekler Gute Wünsche / iyi dilekler Almancada yeni yilda, dogum günlerinde, dügünlerde, mezuniyet günlerinde, hastalikta ve cenazede neler temenni ederiz, nasil konusmamiz gerekli bu konudaki hazir cümleleri ögrenelim. 1. Weinachten / Neujahr / yeni yil - Fröhliche Weihnachten / Noeliniz kutlu olsun - Frohe Weihnachten / iyi noeller - ein gutes neues Jahr ! / iyi seneler - Alles gute zum neuen Jahr / yeni yilin kutlu olsun - Ihnen auch / Sizinde - ich wünche dir auch / sanada dilerim 2. Ostern / Paskalya - Frohe Ostern / iyi Paskalyalar 3 Geburtstag/ Dogum günü - Alles gute zum Geburtstag / Dogum günün kutlu olsun - Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag 4. Hochzeit / Dügün - Alles gute zur Hochzeit / Dügününüz kutlu olsun, - Viel Glück für euch / sie beide ! / Bol sanslar size/ ikinizede - die Braut / gelin - der Bräutigam / damat 5. Prüfungen / Sinav, mezuniyet vs.. - Viel Erfolg / Basarilar - ich wünsche dir (ihnen) viel Glück. / Sana (size) bol sanslar - Das hast toll gemacht ! weiter so ! / mükemmel yaptin ! öyle devam et ! 6. Unfall - Krankheit / Kaza - Hastalik - Gute Besserung ! / Gecmis olsun - Alles wird wieder besser / hersey daha iyi olucak. 7. Tod - das Begräbnis / Ölüm - Cenaze - Mein herzliches beileid / Basiniz sag olsun - Mein Beileid |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 02:05 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük