![]() |
Sevgi sözcükleri, sevgiyi özlemi ifade :) Der Valentinstag - sevgililer günü Almanca Sevgililer gününe özel sevgi sözleri, sevgiyi ve özlemi ifade etmek, deyimler - der Valentinstag / sevgililer günü - Die Liebe / sevda, sevgi, ask - Meine Liebe / askim, sevgilim - Die grosse Liebe / kara sevda - Ich liebe dich / Seni seviyorum - Ich liebe dich Schatz / Seni seviyorum askim. - Liebe meines leben / hayatimin aski - in den sehnsüchten nach dir , vergehen die Tage sehr schwer. / sana olan hasretten, günler cok zor geciyor. - Du bist wunderbar für mich / Benim icin mükemelsin - Mein schatz / Askim ,hazinem - Ich habe dich vermisst. / Seni Özledim - halt mich fest / BANA SIKI SARIL. - zu mir oder zu dir ist sehr schwer? / bana mı, sana mı, cok zor ? - Küss mich / öp beni - Gibt mir dein Hand. / Elini bana ver. - Du bist mein alles / Sen benim herseyimsin. - ich kann nicht ohne dich / sensiz olamam - Herzschmerz / kalpacisi - Lass mich nicht allein / beni yanliz birakma - Ich fühle mich besser mit dir / Seninle kendimi daha iyi hissediyorum - liebesworte / sevgi sözleri - Ein Tag ohne Dich ist wie ein Tag ohne Licht für mich. Schatz. / Sensiz bir gün isiksiz bir gün gibi benim icin. Askim. - Ich lass dich niemals los / seni asla birakmam. - Ohne dich fehlt etwas / sensiz birsey eksik(yanlis) - Ich brauche dich / Sana ihtiyacim var. - ich bin verrückt nach dir. / Sana deli oluyorum. - Darf ich dich küssen / seni öpebilirmiyim. :brush::brush::brush: :hoho::hoho::hoho::hoho: :rica::rica::rica::rica::rica::rica::rica::rica: |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 16:37 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük