Yapılan bir araştırmaya göre Amerikalı internet kullanıcısının dörtte birinin bir web sitesinin açılması için en fazla 4 saniye beklediğini ortaya koydu.
Her ne kadar "Sabır erdemdir" dense de bu Amerikalı kullanıcıların dörtte biri için geçerli değil.onlineGraduatePrograms Amerikalıların web tarayıcısı alışkanlıklarını inceledi.
İncelemeye göre Amerikalılar her gün toplam 3 milyardan fazla Google araması yapıyor. Ancak yavaş açılan sonuçlar için kullanıcıların dörtte biri en fazla 4 saniye bekliyor. Sonuçlar yavaşladıkça kullanıcı o siteyi terkediyor.
Araştırma Amerikalılar'ın internette daha birçok konuda sabırsız olduğunu gösteriyor.
Mobil kullanıcıların yarısı için ise bir web sitesinin açılması için bekleme süresi 10 saniyeyle sınırlı. Eğer 10 saniye barajı aşılırsa kullanıcıların 5'te 3'ü o siteye bir daha uğramıyor.
Amerikalı mobil internet kullanıcılarının yüzde 25'i internete sadece cep telefonundan giriyor.
Mobil kullanıcıların yüzde 79'u birer web müşterisi, yani online alışveriş yapıyor.
Mobil alışveriş yapan kullanıcıların yüzde 40'ı 3 saniyeden uzun sürede yüklenen alışveriş sitelerinden uzak duruyor.
Örneğin Amazon.com günde ortalama 67 milyon dolarlık satış yapıyor. Araştırmaya göre Amazon.com'un sitesinde yaşanan 1 saniyelik gecikmenin, Amazon'a yıllık 1.6 milyar dolara kadar ciro kaybettirdiği öngörülüyor.
Her ne kadar "Sabır erdemdir" dense de bu Amerikalı kullanıcıların dörtte biri için geçerli değil.onlineGraduatePrograms Amerikalıların web tarayıcısı alışkanlıklarını inceledi.
İncelemeye göre Amerikalılar her gün toplam 3 milyardan fazla Google araması yapıyor. Ancak yavaş açılan sonuçlar için kullanıcıların dörtte biri en fazla 4 saniye bekliyor. Sonuçlar yavaşladıkça kullanıcı o siteyi terkediyor.
Araştırma Amerikalılar'ın internette daha birçok konuda sabırsız olduğunu gösteriyor.
Mobil kullanıcıların yarısı için ise bir web sitesinin açılması için bekleme süresi 10 saniyeyle sınırlı. Eğer 10 saniye barajı aşılırsa kullanıcıların 5'te 3'ü o siteye bir daha uğramıyor.
Amerikalı mobil internet kullanıcılarının yüzde 25'i internete sadece cep telefonundan giriyor.
Mobil kullanıcıların yüzde 79'u birer web müşterisi, yani online alışveriş yapıyor.
Mobil alışveriş yapan kullanıcıların yüzde 40'ı 3 saniyeden uzun sürede yüklenen alışveriş sitelerinden uzak duruyor.
Örneğin Amazon.com günde ortalama 67 milyon dolarlık satış yapıyor. Araştırmaya göre Amazon.com'un sitesinde yaşanan 1 saniyelik gecikmenin, Amazon'a yıllık 1.6 milyar dolara kadar ciro kaybettirdiği öngörülüyor.