Zaman Tüneli mi, altın madeni mi?
Zaman Tüneli gerçekten güzel ama en büyük faydasının Facebook'a olduğunu biliyor musunuz?
Facebook'un yeni Zaman Tüneli özelliğini eminiz hepiniz görmüşsünüzdür. Eğer kaçırdıysanız Zaman Tüneli ile şuradan tanışabilirsiniz. En kısa özeti ile Zaman Tüneli, Facebook üzerindeki tüm etkinlikleri kronolojik olarak listeleyen yeni bir özellik. Kullanıcılar için oldukça kullanışlı ve keyifli bir uygulama olmasının yanı sıra Zaman Tüneli Facebook için de büyük önem taşıyor. Facebook'un her kullanıcının Zaman Tüneli yapısını bir an önce etkinleştirmesini istemesinin bir nedeni var. Facebook bu yeni yapı ile gelirlerini arttırmayı hedefliyor çünkü bu yenilik yepyeni reklam fırsatları sunuyor.
Daha önce büyük oranda kenarda kalan sponsorlu haberler bu yeni yapı ile birlikte kullanıcıların Zaman Tünellerinde daha fazla yer almaya başlayacak. Kullanıcının beğendiği sayfalar ve markaların kendi yaşam listesi içerisinde yer alması da reklamların etkinliğini arttıracak. Yapılan araştırmalara göre bu sayede daha önce %35 civarı bir etkileşim oranına sahip olan reklamlar ve sponsorlu haberlerin etkileşim oranının %90'lara çıkması bekleniyor.
Zaman Tüneli gerçekten de kullanıcı tecrübesi açısından başarılı bir yapı. Fakat bunun Facebook için de çok büyük bir önemi olduğunu göz ardı etmemekte fayda var...
Zaman Tüneli gerçekten güzel ama en büyük faydasının Facebook'a olduğunu biliyor musunuz?
Facebook'un yeni Zaman Tüneli özelliğini eminiz hepiniz görmüşsünüzdür. Eğer kaçırdıysanız Zaman Tüneli ile şuradan tanışabilirsiniz. En kısa özeti ile Zaman Tüneli, Facebook üzerindeki tüm etkinlikleri kronolojik olarak listeleyen yeni bir özellik. Kullanıcılar için oldukça kullanışlı ve keyifli bir uygulama olmasının yanı sıra Zaman Tüneli Facebook için de büyük önem taşıyor. Facebook'un her kullanıcının Zaman Tüneli yapısını bir an önce etkinleştirmesini istemesinin bir nedeni var. Facebook bu yeni yapı ile gelirlerini arttırmayı hedefliyor çünkü bu yenilik yepyeni reklam fırsatları sunuyor.
Daha önce büyük oranda kenarda kalan sponsorlu haberler bu yeni yapı ile birlikte kullanıcıların Zaman Tünellerinde daha fazla yer almaya başlayacak. Kullanıcının beğendiği sayfalar ve markaların kendi yaşam listesi içerisinde yer alması da reklamların etkinliğini arttıracak. Yapılan araştırmalara göre bu sayede daha önce %35 civarı bir etkileşim oranına sahip olan reklamlar ve sponsorlu haberlerin etkileşim oranının %90'lara çıkması bekleniyor.
Zaman Tüneli gerçekten de kullanıcı tecrübesi açısından başarılı bir yapı. Fakat bunun Facebook için de çok büyük bir önemi olduğunu göz ardı etmemekte fayda var...