Linkedln Facebook’un tahtına göz dikti
Sosyal ağlar arasındaki rekabette yüzde 63 büyüyen Linkedln, ABD pazarında MySpace’i geçerek ikinci oldu.
Her geçen gün büyüyen sosyal paylaşım siteleri kendi aralarında da büyük bir rekabet yaşıyor. Yapılan son araştırma, Amerikalı kullanıcıların tercihlerinde değişiklikler olduğunu ortaya çıkardı. Geçen ay yapılan araştırmaya göre ABD’de en çok tercih edilen sosyal paylaşım sitesi halen Facebook. Bir önceki yıla göre yüzde 14 büyüse de Facebook’un artık ciddi bir rakibi var. Yüzde 63 büyüyen Linkedln, My Space’i geçerek ikinci oldu.
My Space bir yıl içinde kullanıcılarının yarısını kaybetti. Yüzde 31 büyüyen Twitter ise kullanıcı sayısında neredeyse My Space’i yakaladı.
ABD’deki beşinci sosyal paylaşım sitesi olan Tumblr, bir yılda yüzde 204 büyüdü ancak Tumblr kullanıcılarının sayısı diğer siteleri tercih edenlerin çok gerisinde.
Sosyal ağlar arasındaki rekabette yüzde 63 büyüyen Linkedln, ABD pazarında MySpace’i geçerek ikinci oldu.
Her geçen gün büyüyen sosyal paylaşım siteleri kendi aralarında da büyük bir rekabet yaşıyor. Yapılan son araştırma, Amerikalı kullanıcıların tercihlerinde değişiklikler olduğunu ortaya çıkardı. Geçen ay yapılan araştırmaya göre ABD’de en çok tercih edilen sosyal paylaşım sitesi halen Facebook. Bir önceki yıla göre yüzde 14 büyüse de Facebook’un artık ciddi bir rakibi var. Yüzde 63 büyüyen Linkedln, My Space’i geçerek ikinci oldu.
My Space bir yıl içinde kullanıcılarının yarısını kaybetti. Yüzde 31 büyüyen Twitter ise kullanıcı sayısında neredeyse My Space’i yakaladı.
ABD’deki beşinci sosyal paylaşım sitesi olan Tumblr, bir yılda yüzde 204 büyüdü ancak Tumblr kullanıcılarının sayısı diğer siteleri tercih edenlerin çok gerisinde.