Facebook'tan sonra LinkedIn!
Profesyonel ilişkilere yönelik sosyal ağ sitesi LinkedIn, ABD'de facebook'un ardından Haziran ayında sektörün ikincisi oldu.
ComScore veri analiz kuruluşunun araştırmasına göre, haziranda LinkedIn sitesini 33,9 milyon (aylık yüzde 1,5 artış) kişi ziyaret ederken, sektörün açık ara birincisi facebook'u 160,9 milyon (yüzde 2,3 artış), bir diğer sosyal ağ MySpace sitesini 33,5 milyon (yüzde 4 azalma) ziyaretçi kaydetti.
30,6 milyon kişinin ziyaret ettiği mini blog sitesi twitter ise aylık yüzde 13,5 artışla en büyük büyümeyi gösterdi.
ComScore, haziran ayı için küresel rakamların henüz belli olmadığını bildirdi.
Seneye borsaya kote olması beklenen facebook ile aynı hamleyi yapabilecek twitter ve bir süredir LinkedIn, yüksek teknoloji markalarının en değerlileri arasında yer alıyor.
MySpace ise büyük değer kaybına uğramayı sürdürüyor.
Profesyonel ilişkilere yönelik sosyal ağ sitesi LinkedIn, ABD'de facebook'un ardından Haziran ayında sektörün ikincisi oldu.
ComScore veri analiz kuruluşunun araştırmasına göre, haziranda LinkedIn sitesini 33,9 milyon (aylık yüzde 1,5 artış) kişi ziyaret ederken, sektörün açık ara birincisi facebook'u 160,9 milyon (yüzde 2,3 artış), bir diğer sosyal ağ MySpace sitesini 33,5 milyon (yüzde 4 azalma) ziyaretçi kaydetti.
30,6 milyon kişinin ziyaret ettiği mini blog sitesi twitter ise aylık yüzde 13,5 artışla en büyük büyümeyi gösterdi.
ComScore, haziran ayı için küresel rakamların henüz belli olmadığını bildirdi.
Seneye borsaya kote olması beklenen facebook ile aynı hamleyi yapabilecek twitter ve bir süredir LinkedIn, yüksek teknoloji markalarının en değerlileri arasında yer alıyor.
MySpace ise büyük değer kaybına uğramayı sürdürüyor.