Google'dan milyon euroluk anlaşma
Google ve Heineken milyonlarca euroluk bir anlaşmaya imza attı.
Dünyaca ünlü arama motoru Google ve Heineken arasında Londra'da yapılan dijital işbirliği anlaşması Youtube video ve mobil reklamları da içeriyor.20'den fazla uluslararası pazarı Heineken'e açacak olan bu anlaşma Google'ın büyük bir marka ile yaptığı en uzun soluklu anlaşma oldu.
Heineken, üst yöneticisi Alexis Nasard, Google'la yaptıkları anlaşmanın ciddi bir rekabet avantajı oluşturacağını belirterek, şirket bütçesi ile ilgili şu açıklamaları yaptı." Heineken'in dijital pazarlama bütçesi 4 yılda yaklaşık 2,1 milyon euro yani 3 milyon dolara ulaştı. Tüketim malları grubu ve otomotivde online satışın etkisi artsa da Youtube'un günlük 3 milyonluk video izlenilirliği daha geniş kitlelere ulaşıyor olması bizim için çok önemli."
Google Küresel Medya ve Platformlar Başkan Yardımcısı Henrique de Castro'da, Heineken gibi bilinirliğini artırmak isteyen şirketlerle işbirliği yapmaya hazır olduklarını söyledi.
Henrique Castro, geleneksel kurumların varlığını inkar etmeseler de Google gibi muazzam bir bilgiye erişim kaynağının herhangi bir geleneksel reklam ajansından daha fazla etkiye sahip olduğunun kabul edilmesi gerektiğini kaydetti..
Analistler, Google'un bu tür anlaşmalarla reklam ajansları için ciddi bir rakip haline geldiğini düşünüyorlar.
Google ve Heineken milyonlarca euroluk bir anlaşmaya imza attı.
Dünyaca ünlü arama motoru Google ve Heineken arasında Londra'da yapılan dijital işbirliği anlaşması Youtube video ve mobil reklamları da içeriyor.20'den fazla uluslararası pazarı Heineken'e açacak olan bu anlaşma Google'ın büyük bir marka ile yaptığı en uzun soluklu anlaşma oldu.
Heineken, üst yöneticisi Alexis Nasard, Google'la yaptıkları anlaşmanın ciddi bir rekabet avantajı oluşturacağını belirterek, şirket bütçesi ile ilgili şu açıklamaları yaptı." Heineken'in dijital pazarlama bütçesi 4 yılda yaklaşık 2,1 milyon euro yani 3 milyon dolara ulaştı. Tüketim malları grubu ve otomotivde online satışın etkisi artsa da Youtube'un günlük 3 milyonluk video izlenilirliği daha geniş kitlelere ulaşıyor olması bizim için çok önemli."
Google Küresel Medya ve Platformlar Başkan Yardımcısı Henrique de Castro'da, Heineken gibi bilinirliğini artırmak isteyen şirketlerle işbirliği yapmaya hazır olduklarını söyledi.
Henrique Castro, geleneksel kurumların varlığını inkar etmeseler de Google gibi muazzam bir bilgiye erişim kaynağının herhangi bir geleneksel reklam ajansından daha fazla etkiye sahip olduğunun kabul edilmesi gerektiğini kaydetti..
Analistler, Google'un bu tür anlaşmalarla reklam ajansları için ciddi bir rakip haline geldiğini düşünüyorlar.