Twitter'dan fazla kullanıcısı var ve satılık!
Twitter'dan fazla kullanıcısı var, Facebook'tan daha karlı... Ama muhtemelen bu ismi hiç duymadınız!
İsrailli internet şirketi Conduit hakkında bugüne dek kulağınıza hiçbir şey gelmemiş olabilir. Ancak Facebook'un yarısı kadar, Twitter'dan ise daha fazla kullanıcıya sahip olan şirket bugünlerde satılığa çıkarıldı.Conduit'in ürünü, bir websitesi için özel araç çubukları oluşturmaya yarıyor. Şirketin müşterileri şarkıcı Rihanna'dan küçük NBA mağazalarına geniş bir yelpazede yer alıyor. 2009'da 100 milyon dolar, 2010'da ise 300 milyon dolar gelir elde eden Conduit'in karlı olduğu düşünülüyor. Şirket, şimdiye dek içinde 100 milyon dolarlık bir teklifin de bulunduğu teklifleri geri çevirmiş. Ancak Google veya Microsoft'un olası milyar dolarlık bir teklifi, İsrail'de en büyük internet şirketi satışı olarak tarihe geçebilir.
Şirketin pazarlama müdürü Shaul Olmert, olası bir satış hakkında konuşmayı reddediyor ve şirketin İsrail'e adandığını ve orada büyüyeceğini söylüyor. Olmert, şirketin Facebook, LinkedIn ve Twitter'dan daha kazançlı olduğunu vurgulamaktan da geri durmuyor.
Twitter'dan fazla kullanıcısı var, Facebook'tan daha karlı... Ama muhtemelen bu ismi hiç duymadınız!
İsrailli internet şirketi Conduit hakkında bugüne dek kulağınıza hiçbir şey gelmemiş olabilir. Ancak Facebook'un yarısı kadar, Twitter'dan ise daha fazla kullanıcıya sahip olan şirket bugünlerde satılığa çıkarıldı.Conduit'in ürünü, bir websitesi için özel araç çubukları oluşturmaya yarıyor. Şirketin müşterileri şarkıcı Rihanna'dan küçük NBA mağazalarına geniş bir yelpazede yer alıyor. 2009'da 100 milyon dolar, 2010'da ise 300 milyon dolar gelir elde eden Conduit'in karlı olduğu düşünülüyor. Şirket, şimdiye dek içinde 100 milyon dolarlık bir teklifin de bulunduğu teklifleri geri çevirmiş. Ancak Google veya Microsoft'un olası milyar dolarlık bir teklifi, İsrail'de en büyük internet şirketi satışı olarak tarihe geçebilir.
Şirketin pazarlama müdürü Shaul Olmert, olası bir satış hakkında konuşmayı reddediyor ve şirketin İsrail'e adandığını ve orada büyüyeceğini söylüyor. Olmert, şirketin Facebook, LinkedIn ve Twitter'dan daha kazançlı olduğunu vurgulamaktan da geri durmuyor.