Fujitsu akıllı telefon hizmetleri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 03-29-2011 (17:00)   Son Mesaj: 03-29-2011 (17:00)    Cevap: 0    Gösterim: 702  

    03-29-2011

    Fujitsu akıllı telefon hizmetleri

    Fujitsu akıllı telefon hizmetleri
    Fujitsu, İskandinavya'da sunduğu Yönetilen Akıllı Telefon Hizmetlerini 2011 bahar dönemi itibariyle dünya çapında sunacağını açıkladı.

    Sayıları her geçen gün artan akıllı telefon ve tablet gibi mobil cihazların etkin bir şekilde yönetilmesini sağlayan bu hizmet, kurumların verimliliğini artırıyor, maliyetlerini düşürüyor ve kullanıcı verileri için yüksek güvenlik sağlıyor.Dünyanın lider bilişim firmalarından Fujitsu, Yönetilen Akıllı Telefon Hizmetlerini küresel olarak sunmaya başlayacağını açıkladı. Fujitsu'nun Profesyonel Mobil Çözümleri kapsamında İskandinav ülkelerinde sunulan bu hizmet, 2011 yılının bahar aylarından itibaren dünyanın diğer bölgelerinde de kullanıma açılacak. Akıllı telefonların yanı sıra Apple iPad gibi tabletlerle de uyumlu olan Yönetilen Akıllı Telefon Hizmetleri, şu anda 25.000'in üzerinde cihazı yönetiyor. Bu hizmet şirketlere akıllı telefonları, tabletleri ve diğer mobil cihazları etkin bir şekilde kontrol etme avantajını sunuyor.

    Fujitsu Türkiye Genel Müdürü Halit Zaim konuyla ilgili şunları söyledi:

    "Günümüzde kurumların yoğun olarak mobil cihazları kullandıklarını, buna paralel olarak da akıllı telefon ve tablet gibi ürünlerin çalışanlar için öneminin arttığını gözlemliyoruz. Kurumların mobil BT altyapılarını kontrol etme ihtiyaçlarının artmış olduğunu gördüğümüz için Yönetilen Akıllı Telefon Hizmetimizi dünya çapında sunmaya karar verdik. Bu kapsamda müşterilerimize, işleri için kritik olan araçlara etkin, kolay ve güvenli bir şekilde ulaşmalarını sağlayacak bir hizmet sunmayı hedefliyoruz."

    Mobil cihaz kullanıcılarının % 72'si akıllı telefonlara geçecek

    Dünyanın önde gelen araştırma kuruluşlarından Gartner'ın bir çalışmasının sonuçlarına göre 2012 yılında mobil cihaz kullanıcılarının % 72'sinin akıllı telefonlara geçmiş olmasının beklendiğini söyleyen Zaim sözlerine şöyle devam etti:

    "IDC'nin araştırmasında ise önümüzdeki yıl iş e-mailine abone olanların sayısının artacağı öngörülüyor. Akıllı telefonların sayısı bu derece artarken cihazların ve uygulamaların yönetilmesi giderek zorlaşıyor. Cihaz ve uygulamaların çeşitlerinin artması da kurumların yönetim ve entegrasyon süreçlerinin maliyetlerini artırıyor. Önemli bilgiler barındıran cihazların güvenlik seviyeleri de sorun çıkarabiliyor. Fujitsu'nun Yönetilen Akıllı Telefon Hizmetleri sayesinde kurumlar bu sorunların üstesinden kolayca gelebilecekler.

    Güvenli ve etkin yönetim

    Fujitsu Yönetilen Akıllı Telefon Hizmeti, e-posta hizmetini, Kişisel Bilgi Yönetimi (Personal Information Management), farklı mobil işletim sistemlerini, uzaktan BT, cihaz ve güvenlik yönetimini destekliyor. Çeşitli modülleri bulunan hizmetler ayrı ayrı veya paket halinde sunuluyor. Uzaktan yönetim ile kurumların atıl zaman ve güvenlik riskinin azaltılması, verimliliğin artırılması ve akıllı telefonlar ile tabletlerin toplam maliyetinin azaltılması hedefleniyor. Kurumların BT yöneticilerinin mobil BT altyapılarını da diğer BT altyapıları gibi yönetebilmeleri amaçlanıyor.

    Fujitsu'nun Yönetilen Akıllı Telefon Hizmetleri, kullanıcı eğitimi, ürün ve cihaz hizmetleri, BT Altyapı Kütüphanesi süreçleri, Fujitsu Push Mail, mobil abonelikler, mobil cihazlar için yaşam döngüsü hizmeti, güvenlik hizmeti, virüslere karşı koruma ve katma değer hizmeti gibi hizmet bileşenleri ile birlikte sunuluyor.

    Akıllı cihaz uygulamalarının yaşam döngüsü boyunca hizmet verecek olan Fujitsu, bilgi güvenliğini garantiliyor. İçerik koruması, virüslere karşı koruma, verilerin şifrelenmesi ve yedekleme amaçlı kopyalama işlemleri bu güvenlik kapsamında bulunuyor.







    Fujitsu akıllı telefon hizmetleri Yorumları