ÇM de MT Olmak - Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsi - Akın Başal - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 05-30-2011 (21:10)   Son Mesaj: 05-30-2011 (21:10)    Cevap: 0    Gösterim: 847  

    05-30-2011

    ÇM de MT Olmak - Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsi - Akın Başal - Ana Fikri

    ÇM de MT Olmak - Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsi - Akın Başal - Özeti, ÇM de MT Olmak - Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsi Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir

    Yayınevi: Sistem Yayıncılık
    Basım Tarihi: Şubat 2006
    Kitap Türü:

    ÇM de MT olmak kitabında çağrı merkezi sektöründe çalışanlar ve çalışmak isteyenlerle ilgili temel bilgiler ve ipuçları var."Kuzey Amerika daki çağrı merkezi sayısı 20.000 civarındadır. 4-5 kişilik küçük çağrı merkezlerini de katarsanız 200.000 sayısını geçecektir..." The Call Center Handbook, Fourth Edition / Keith DawsonMüşteri temsilciliği bütün dünyada bu kadar yaygın ve gerçek bir iş kolu olarak algılanırken, Türkiye de çağrı merkezlerinde çalışanlar neler hissediyorlar, işlerine karşı nasıl bir bakış açıları var? Çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi olmanın kendilerine katacağı değerlerin farkındalar mı?Yaklaşık yedi yıl ülkemizin en büyük çağrı merkezlerinden birinin her kademesinde çalıştıktan sonra son iki yıldır çağrı merkezlerine eğitim veren bir eğitim ve performans geliştirme danışmanın kaleminden...

    Diğer "Akın Başal" Kitapları:

    1. Hata Kanunları / Ödüllü Bilimkurgu Öyküleri
    2. Stres Yapmayan Stres Kitabı







    ÇM de MT Olmak - Çağrı Merkezlerinde Müşteri Temsi - Akın Başal - Ana Fikri Yorumları