Yayınevi: Dokuz Eylül Yayınları
Basım Tarihi: Ocak 2002
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
Bu çalışmanın ilk olarak hitap edeceği kitle, reklam sektöründe çalışmayı amaçlayan grafik tasarımcıları olup, onlara çalışma yaşamlarında sürekli olarak karşılaşacakları görsel reklam ürünlerinin grafiksel tasarımı konusunda kuramsal ve uygulamaya dönük bilgiler vermektedir.Kitabın ikinci olarak hitap etmek istediği okuyucu kitlesi ise, reklam sektöründe, pazar araştırmacısı, halkla ilişkiler uzmanı, metin yazarı, müşteri temsilcisi ya da illüstratör olarak çalışacak olanlarla, reklam veren kuruluşlarının temsilcileridir. Bu gruplara grafik tasarımlarında kullanılan çeşitli araçların yarar ve sakıncaları ile dikkat edilmesi gereken noktalar üzerinde bilgi verilmeye çalışılmıştır.Çalışmada ayrıca, son yıllarda bilgi teknolojilerinde ortaya çıkan gelişmelerin reklamcılık sektöründeki etkileri ele alınarak "dijital reklamcılık", "internet reklamcılığı" ve "web tasarımı" gibi yeni uygulamaların tanıtılmasına yer verilmiştir.
Diğer "Ulufer Teker" Kitapları:
1. Grafik Tasarım ve Reklam