Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci - Nilay Başok Yurdakul - Özeti, Bütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme Süreci Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir
Yayınevi: Nobel Kitap
Basım Tarihi: Şubat 2006
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
İçindekilerPazarlama ve Pazarlama İletişimi KavramıPazarlama ve Pazarlama İletişiminin Tarihsel Gelişim SüreciBütünleşik Pazarlama İletişiminin Gelişim NedenleriBütünleşik Pazarlama İletişimi Planlama ModelleriStrateji ve Stratejik YönetimBütünleşik Pazarlama İletişim StratejisiBütünleşik Pazarlama İletişiminde Stratejik YönetimÖlçme Kavramı ve Pazarlama İletişiminde Ölçümlemenin ÖnemiYeni Ölçümleme Yaklaşımları Ortaya Çıkaran NedenlerYeni Teknolojinin Ölçüm Kuralları Üzerindeki Etkisi ve Veri TabanlarıGeleneksel Pazarlama İletişimi Ölçümleme YöntemleriBütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme SüreciPazarlama ve Marka İletişiminde Yapılan Yatırımların Geri Dönüşümünün Ölçümlenmesi Sürecinin Değerlendirilmesi
Yayınevi: Nobel Kitap
Basım Tarihi: Şubat 2006
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
İçindekilerPazarlama ve Pazarlama İletişimi KavramıPazarlama ve Pazarlama İletişiminin Tarihsel Gelişim SüreciBütünleşik Pazarlama İletişiminin Gelişim NedenleriBütünleşik Pazarlama İletişimi Planlama ModelleriStrateji ve Stratejik YönetimBütünleşik Pazarlama İletişim StratejisiBütünleşik Pazarlama İletişiminde Stratejik YönetimÖlçme Kavramı ve Pazarlama İletişiminde Ölçümlemenin ÖnemiYeni Ölçümleme Yaklaşımları Ortaya Çıkaran NedenlerYeni Teknolojinin Ölçüm Kuralları Üzerindeki Etkisi ve Veri TabanlarıGeleneksel Pazarlama İletişimi Ölçümleme YöntemleriBütünleşik Pazarlama İletişimi Ölçümleme SüreciPazarlama ve Marka İletişiminde Yapılan Yatırımların Geri Dönüşümünün Ölçümlenmesi Sürecinin Değerlendirilmesi