Bilgi Toplumunda Kriz Yönetimi Stratejileri - Dr. Ali Şahin Örnek - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 05-20-2011 (14:50)   Son Mesaj: 05-20-2011 (14:50)    Cevap: 0    Gösterim: 1248  

    05-20-2011

    Bilgi Toplumunda Kriz Yönetimi Stratejileri - Dr. Ali Şahin Örnek - Ana Fikri



    Yayınevi: Detay Yayınları
    Basım Tarihi: Nisan 2006
    Kitap Türü: Diğer / Edebiyat

    Krizler, işletmeler için ölüm kalım anlarıdır . Bilgi çağı-nın ürünü olan yeni ekonomi dünyasında, krizlerin üstesinden gelmek, eski paradigmaların yerlerini yenilere bırakmasıyla olanaklıdır. İşletmeler stratejilerini belirlerken, kriz yönetimine uygun biçimde davranmalıdırlar. Son on yılda dünyada, ülkemizde yaşanan büyük can ve mal kayıplarıyla sonuçlanan krizler; ani işletme ölümleri , kriz yönetimi konusunun yeterince anlaşılamadığını göstermektedir. Ülkelerin geleceği açısından bilişim sektörü, ümit bağlanan sektörlerin başında gelmektedir. Ancak yaşanan krizler bilişim sektörünü, Türkiye de olduğu gibi, derinden etkilemektedir. Bu çalışma öncelikle, bilişim sektöründeki işletme ve yöneticileri olmak üzere tüm örgütlerin, kriz yönetimi konusunu kavramalarını; kaos evreninde dünyayı yeniden algılamalarını amaçlamaktadır. Çalışmanın, gelecekte varolma bilincine ulaşmak isteyen örgütler, yöneticiler ve tüm çalışan insanlara, bilime yeni bir bakış açısı kazandıracağı ümit edilmektedir.







    Bilgi Toplumunda Kriz Yönetimi Stratejileri - Dr. Ali Şahin Örnek - Ana Fikri Yorumları