Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu - Kolektif - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 05-13-2011 (13:40)   Son Mesaj: 05-13-2011 (13:40)    Cevap: 0    Gösterim: 549  

    05-13-2011

    Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu - Kolektif - Ana Fikri



    Yayınevi: Nobel Kitap
    Basım Tarihi: Kasım 2001
    Kitap Türü: Ders Kitapları / Yabancı Dil

    Günümüze değin eğitim programlarında pek çok soruya cevap aranmıştır. Örneğin, Eğitim etkinliklerinin dayanakları nelerdir? Amaçlar, nasıl belirnecek ve geliştirilecektir? öğrenciye ne öğretilecektir? öğretilecekler hangi yollarla verilecektir? gibi, bu ve benzeri sorulara cevap arayan bilim adamları sayısız çalışmaların sonuçlarını biz eğitimcilerin hizmetine sunmuştur. Örneğin, Bloom, Taba, Ebel, Matten ve Sullivan ın programlarımızda neden? ve ne için? sorularına cevap arayan çalışmaları "eğitim amaçları" konusundaki sorunlarımızı çözmede yardımcı olmaktadır. Yine Povlov, Skinner, Gagne, Gardner gibi psikologlar da araştırmalarının sonuçlarıyla bize nasıl öğretelim? sorusunun cevabını vermektedir. Eğitim programlarının pek çok boyutunda katedilen mesafenin aynı olduğunun söylemek oldukça zordur. Örneğin, bugüne değin "ne öğretelim?" sorusuna cevap veren "muhteva" konusunda yapılmış çalışma oldukça azdır.

    Diğer "Kolektif" Kitapları:

    1. Almanak 2009 Analizleri
    2. 12 Eylül Sabahı
    3. Öğrenciliğin kitabını yazdık
    4. Hayatın Seyri
    5. Sokrates'ten Âşık Veysel'e
    6. Mustafa Kemal ve Ulusal Bir Devletin Doğuşu
    7. Bruno Barbey'nin İstanbul'u
    8. Yurttaşlıktan Uygarlığa
    9. Klasik Çin Şiirinden Seçmeler







    Ders Kitabı İnceleme Kılavuzu - Kolektif - Ana Fikri Yorumları