Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Şubat 2010
Kitap Türü:
Ürünler git gide birbirine benzedikçe, şirketler tercih edilmek için marka yaratma yolunaGidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald s, Kodak ve Mercedes gibi şirketlerin başarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel şirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye değil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel şirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GE
Diğer "Philip Kotler" Kitapları:
1. Soru ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanın Temeller
2. Kamu Sektöründe Pazarlama
3. Kurumsal Sosyal Sorumluluk
4. Pazarlama Yönetimi
5. 10 Ölümcül Pazarlama Günahı
6. A dan Z ye Pazarlama
7. Kotler ve Pazarlama
8. Günümüzde Pazarlamanın Temelleri