B2B Marka Yönetimi - Philip Kotler - Ana Fikri   Konuyu açan: alptraum   İlk Mesaj: 05-10-2011 (23:10)   Son Mesaj: 05-10-2011 (23:10)    Cevap: 0    Gösterim: 929  

    05-10-2011

    B2B Marka Yönetimi - Philip Kotler - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Şubat 2010
    Kitap Türü:

    Ürünler git gide birbirine benzedikçe, şirketler tercih edilmek için marka yaratma yolunaGidiyorlar. Marka, Coca-Cola, McDonald s, Kodak ve Mercedes gibi şirketlerin başarısında önemli bir faktördür. Ama artık daha endüstriyel şirketler de marka yaratma stratejisini kullanıyor. Tüketiciye değil de firmadan firmaya (B2B) satış yapan bazı endüstriyel şirketler yola çıktı bile: Caterpillar, DuPont, Siemens, GE

    Diğer "Philip Kotler" Kitapları:

    1. Soru ve Cevaplarla Günümüzde Pazarlamanın Temeller
    2. Kamu Sektöründe Pazarlama
    3. Kurumsal Sosyal Sorumluluk
    4. Pazarlama Yönetimi
    5. 10 Ölümcül Pazarlama Günahı
    6. A dan Z ye Pazarlama
    7. Kotler ve Pazarlama
    8. Günümüzde Pazarlamanın Temelleri







    B2B Marka Yönetimi - Philip Kotler - Ana Fikri Yorumları