Yayınevi: Hece Yayınları
Basım Tarihi: Şubat 2006
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
Kitle iletişim araçlarının yaygınlaşması ve etki gücünün anlaşılması, özellikle 1980 li yıllardan başlayarak yoğunlaşan medya teorileri araştırmalarına neden oldu. Medya üzerine kuramsal araştırmalar, kimi yerde de genel edebiyat biliminin çatısı altında yürütülmekte. Amerikalı araştırmacıların başı çektiği iletişim bilimi yayınlarının yanı sıra, Alman edebiyat bilimcilerinin konuya yaklaşımlarını ortaya koyan çok sayıda Almanca kitap veya bilimsel makaleden yararlanarak hazırladığım Edebiyat ve Medya incelemesinde öncelikle edebiyatın televizyonla ilişkisini irdeliyorum. Prof.Dr. Gürsel Aytaç
Diğer "Gürsel Aytaç" Kitapları:
1. Edebiyat Yazıları 2000-2010
2. Edebiyat ve Kültür
3. Çağdaş Alman Edebiyatı
4. Karşılaştırmalı Edebiyat Bilimi
5. Genel Edebiyat Bilimi
6. Goethe