Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendi - Kolektif - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 05-05-2011 (06:30)   Son Mesaj: 05-05-2011 (06:30)    Cevap: 0    Gösterim: 730  

    05-05-2011

    Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendi - Kolektif - Ana Fikri



    Yayınevi: Beta Yayınları
    Basım Tarihi: Mart 2008
    Kitap Türü: Mantık / Felsefe

    Antik çağlardan bu yana felsefenin bir alanı olarak etik, filozofların en çok ilgilendikleri konuların başında gelmiştir; "erdem nedir?", "adalet nedir?", "doğru eylem nedir?" türünden sorular felsefi etik incelemelerdir. Diğer yandan, gerek günlük yaşam gerek mesleki yaşamda karşımıza çıkan ve karşılaştığımız durumlarda eylemlerimize, kararlarımıza rehberlik eden değerlerin oluşturduğu başka tür bir etik alanı da söz konusudur. Felsefi etikten ve onun ortaya koyduğu değerlerden yola çıkarak kendine özgü bir anlam oluşturan "meslek etiği", iş dünyasındaki tüm uygulama alanlarında geçerli önemli bir sorundur. Hızlı teknolojik ve sosyal değişimlerin yaşandığı çağımızda insanlar, yol gösterici etik ilkelere her zamankinden daha fazla ihtiyaç duymaktadırlar. Toplumsal yaşamın neredeyse tümünde geçerli olan etik, günümüzün karmaşıklaşan ilişkileri ve çok çeşitli olguları ile örülü iş dünyasında bitmez bir tartışma konusudur. Bu kitabın zeminini de "iş etiği-meslek etiği" kapsamındaki tartışma konulan oluşturmaktadır...

    Diğer "Kolektif" Kitapları:

    1. Almanak 2009 Analizleri
    2. 12 Eylül Sabahı
    3. Öğrenciliğin kitabını yazdık
    4. Hayatın Seyri
    5. Sokrates'ten Âşık Veysel'e
    6. Mustafa Kemal ve Ulusal Bir Devletin Doğuşu
    7. Bruno Barbey'nin İstanbul'u
    8. Yurttaşlıktan Uygarlığa
    9. Klasik Çin Şiirinden Seçmeler







    Halkla İlişkiler ve Reklam Üzerine Etik Değerlendi - Kolektif - Ana Fikri Yorumları