Yayınevi: Csa Yayın Ajansı
Basım Tarihi: Kasım 2004
Kitap Türü:
Dünyanın en ünlü pazarlama otoritesi Sergio Zyman, iş hayatında başarının yeni manifestosunu hazırladı: Değişrirmeden önce geliştiirin...Zyman ın, Coca-Cola Company de yıllarca Pazarlama Müdürlüğü yaparken ve pek çok farklı sektördeki şirketlere danışmanlık hizmeti verirken edindiği tecrübelere dayanarak kaleme aldığı bu kitap, şirketinizi yeniden canlandırmanız ve sürdürülebilir, kârlı bir büyüme sağlamanız için pratik tavsiyeler içeriyor. Bu kitapta, başka pek çok şeyle birlikte, değişimin beş hatasını yapmamayı öğreneceksiniz. Aydınlatıcı örneklerle dolu bu kitapta pazarlama üstâdı Sergio Zyman, gelişim için bir şirketin temel değerlerini zedelemek yerine güçlendirecek olan yedi kuvvetli yöntemi inandırıcı bir biçimde öneriyor. Prof. Dr. Philip Kotler İşletme düşünürleri, iş dünyası üzerine yazanlar ve dünyanın dört bir yanındaki yöneticiler uzun zamandır Bir Sonraki Büyük Adım yanılgısına düşmektedirler. Çoğu zaman ihtiyaç duyulan şey değişim değil gelişimdir. Zyman, önümüzdeki seçenekleri ustaca göstererek bizi kendimize getiriyor. Geoffrey Moore Nihayet birisi çıkıp, değişim dini ne olan körü körüne inancımızı sorgulayacak cesareti gösterdi. Sergio Zyman pek çok şirket için bunun ne kadar yanlış bir inanç olduğunu açıkça ortaya koyuyor. … İş dünyasında radikal düşünen insanlardan hoşlanıyorsanız bu kitabı okuyun. Douglas Atkin Zyman gelişim in müşterilerle ilişkileri kuvvetlendirip derinleştirdiğini … ve çok daha az riskli olduğunu göstererek değişim i yerle bir ediyor. Don Keough Değişim yolculuğu uzun zamandır pazarlamacıların ve CEO ların Kutsal Haçlı Seferi oldu ama Sergio bize yanlış yolda olduğumuzu gayet açık bir şekilde gösterdi. Temellerimize geri dönmeli, temel değerlerimize sıkıca
Diğer "Sergio Zyman" Kitapları:
1. Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu...
2. Geleceğin Pazarlaması Marka Yayılımı Stratejisi
3. Geleceğin Pazarlaması
4. Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu