Yayınevi: Rota Yayınları
Basım Tarihi: Haziran 2003
Kitap Türü:
Türkiye de pek çok marka pazarlama iletişim araçlarıyla yaratılıyor ve başarıyla destekleniyor. Tüketici bütün bu markaları hatırlıyor ve seviyor. Sıra ürünü alıp eve götürmeye gelince, markanın somut şekli ortaya çıkıyor: Ambalaj. Ambalaj üretilmeden önce tasarlanmak zorunda. Markanın ruhunu yansıtacak ama reklamlardan sonra da rafta yaşayacak tasarımlar gerektiriyor. Türkiye de, yabancı danışmanlık şirketlerinden, fabrikadaki kadrolu grafikere, matbaa tasarımcısından reklam ajanslarına pek çok el bu işe uzanıyor. Hepsi de kendi yaklaşımlarını ön plana çıkaran çözümler üretiyor. Üretici firmaların marka yöneticileri de olaya yön veriyorlar. İşte Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama bu denklemin hem kararlarını veren pazarlamacıya hem de üretimine emek veren tasarımcıya yol gösterecek bir kitap. "Marka" ile ilgilenen herkesin daha iyi ambalajlar üretmek ve takım olarak daha verimli çalışmak için okuması gereken bir kaynak. Tasarımcı ve marka yöneticisi olmak isteyenlerin ambalaj konusuna daha stratejik ve derinden bakmalarını sağlamak için bu kitabı çevirdim. Umarım sorunlara sezgileriyle çözüm arayanlar, kitabın önerilerinden izlenecek bir yol rehberi çıkarırlar.
Diğer "Kolektif" Kitapları:
1. Almanak 2009 Analizleri
2. 12 Eylül Sabahı
3. Öğrenciliğin kitabını yazdık
4. Hayatın Seyri
5. Sokrates'ten Âşık Veysel'e
6. Mustafa Kemal ve Ulusal Bir Devletin Doğuşu
7. Bruno Barbey'nin İstanbul'u
8. Yurttaşlıktan Uygarlığa
9. Klasik Çin Şiirinden Seçmeler