![]() |
Damla Damla Pazarlama: Pazarlama ve Müşteri Aşkı Ü - İsmail Kaya - Ana Fikri Yayınevi: Babıali Kültür Yayıncılık Basım Tarihi: Nisan 2004 Kitap Türü: "Bu kitapta ne bulacaksınız?Kitanbın adı yeterince açık değil mi?Otuz küsur yılını pazarlama öğretimine vermiş bir akademisyen, birikimlerini sunuyor. İşleri gereği veya sırf merak dürtüsüyle müşterinin aşkına talip olanlara damla damla pazarlamadan bahsediyor.En yüksek zirvelere küçücük adımlarla çıkılır. Damla sanki okyanustur. Damlada okyanusa işaret vardır. Damlanın tadını almalı ki, okyanusa özlem doğsun." |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 23:13 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük