Gerilla Reklamcılık / Sıradışı Marka İletişimi - Gavin Lucas - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 04-24-2011 (06:20)   Son Mesaj: 04-24-2011 (06:20)    Cevap: 0    Gösterim: 590  

    04-24-2011

    Gerilla Reklamcılık / Sıradışı Marka İletişimi - Gavin Lucas - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Mart 2008
    Kitap Türü:

    Reklam endüstrisi bir değişim süreci içinde. Hangi medyayı kullanacağımızı seçebildiğimiz bir dönemde, geleneksel televizyon kanalları, basın ve ilanlar, artık bir markanın hedef kitlesine ulaşabilmesi için en uygun mecralar değil. Bu yüzden, global markalar, ürünleri hakkında konuşulması için daha yaratıcı ve orijinal reklamlar yaratıyor. Microsoft, Manhattan ı kelebek çıkartmalarıyla kapladı, Volkswagen buzdan bir Polo yaptı ve bir Londra sokağına park etti; Adidas ise iki futbolcuyu, Tokyo sokaklarının tepesinde ölüme meydan okuyan bir maç yaptırmak için havadan sarkıttı. Gerilla Reklamcılık, büyük markaların, kâr gütmeyen organizasyonların ve bireylerin, kendilerini, fikirlerini ve ürünlerini tanıtmak için kullandıkları çeşitli ve yaratıcı taktiklerin en iyi uluslararası örneklerini size sunuyor. 68 uluslararası kampanya, yaklaşımlarına göre gruplandırıldı: Sokak Propagandası, Yerine Özgü Mecralar, Sinsi Manevralar, Akrobatik Reklam Numaraları ve Çok Taraflı Saldırı. Yazar Gavin Lucas, iletişim sanatları yayını Creative Review yazarlarındandır.13 yıldan fazladır grafiker olan Michael Dorrian, aralarında Business Cards: The Art of Saying Hello and Business Cards 2, Highflyers, Album Covers from the Vinyl Junkyard, Scrawl, Scrawl Too, Zines ve Stick Em Up ın da bulunduğu birçok başarılı kitabın editörlüğüne yardımcı olmuş ve tasarımlarını yapmıştır. Kitapta 200 den fazla renkli illüstrasyon bulunmaktadır.







    Gerilla Reklamcılık / Sıradışı Marka İletişimi - Gavin Lucas - Ana Fikri Yorumları