Halkla İlişkilerin El Kitabı - Alison Theaker - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 04-23-2011 (20:50)   Son Mesaj: 04-23-2011 (20:50)    Cevap: 0    Gösterim: 699  

    04-23-2011

    Halkla İlişkilerin El Kitabı - Alison Theaker - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Şubat 2006
    Kitap Türü:

    Tüketiciyle tek taraflı iletişim kurmanın devri geçti. Etraf, herkesten iyi olduğunu söyleyen markaların pazarlama mesajlarıyla dolu ama kimsenin bu mesajlara aldırdığı yok. İnsanlar artık daha samimi ve beklentilerini daha çok dikkate alan markaların mesajlarına kulak kabartıyor. Samimi ve karşılıklı iletişim kurmanın en iyi ve en vazgeçilmez yolu halkla ilişkiler ama bu insani ve sıcak iletişim yönteminden doğru bir şekilde nasıl yararlanabileceğini gösteren kitapların sayısı çok az. Alison Theaker tarafından yazılan bu kitap, halkla ilişkiler faaliyetlerinden yararlanarak iletişim çalışmalarına samimiyet ve güç kazandırmak isteyenlere yol gösteriyor. Halkla ilişkiler teorisinden beslenen ve bu teoriyi farklı alanlardan vaka incelemeleriyle destekleyen kitap, halkla ilişkilere dair kapsamlı bir rehber niteliğinde.







    Halkla İlişkilerin El Kitabı - Alison Theaker - Ana Fikri Yorumları