Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Ocak 2001
Kitap Türü:
Olay, pazarlama araştırması sektöründe geçiyor. Ödünç sandalyelerle işe başlayan Zet on beş yılda sektörün tartışmasız ve rakipsiz lideri haline gelir. Ama artık Zet değildir. Önce, ACNielsen Zet, sonra yalnızca ACNielsen olur. Dünya araştırma devi ACNielsen, Zet in sahibi olmuştur.Bu büyük başarıya imza atan ekibin-mutsuz-kaptanı Vural Çakır bu kitapta, araştırmayı yerli yerine oturtuyor önce: Araştırma, doğru pazarlama kararlarının ilk adımıdır, kaynakların rasyonel ve tüketiciler yararına dağılımını sağlayacak bir toplumsal araçtır.Sonra, araştırmacı gözlüğünü hiç çıkarmadan, günümüzün geçerli şirket yapısına bakıyor ve orada insanı arıyor. Gördükleri, ona "mutsuz" dememize yol açan şeyler.Oysa araştırmanın kılavuzluğunda, insani özelliklerini yitirmemiş bir şirket ve toplum yapısı bir hayal görmüş, geleceğe dokunmuştur.Türkiye nin geleceğe dönük, gülümseyen yüzüne tutulmuş bir ışık bu kitap. İnsan aklına, sadeliğine ve mücadelesine bir övgü. Güç veriyor, moral aşılıyor.Vural Çakır için, uluslararası çapta bir "guru" demiyor olmamız, sadece onun bu kelimeye antipatisinden ve alçakgönüllülüğünden...
Diğer "Vural Çakır" Kitapları:
1. İşte Başarının 21 Yolu
2. İş Hayatının Okulda Öğretilmeyen 21 Gizli Kuralı
3. İş Hayatının 21 Gizli Kuralı