![]() |
Büyüklük Herşey Değil - Paul Dickinson - Ana Fikri Yayınevi: Elips Kitap Basım Tarihi: Ocak 1970 Kitap Türü: Diğer / Edebiyat Markalaşma, tüm girişimciler için pazarlamanın en önemli yönüdür.Peki, büyük markaların kalabalığı arasından sıyrılıp nasıl fark edileceksiniz? Basit adımlarla büyük hedeflere nasıl ulaşabilirsiniz?Büyüklük Her Şey Değil! de, şirketinizin kimliği hakkındaki düşüncelerinizi değiştirmenin yollarını BT, Mercedes Benz, Shell ve VISA gibi dünyanın önde gelen büyük işletmelerinin marka danışmanı Paul Dickinson anlatıyor.Bu kitap, işletmenize kişilik kazandırmak, müşterilerinizle etkili iletişim kurmak ve güven oluşturmak gibi işletmenizin geleceğini yönlendirecek konularda eylem planları ve örneklerle size yol gösterecek.Hayal gücünüzün ve işletmenizin sınırlarını zorlayın. Unutmayın, büyüklük her şey değildir!...- Sir Richard Branson Diğer "Paul Dickinson" Kitapları: 1. Büyüklük Her Şey Değil |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:48 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük