Hesap Verebilen Reklam: Yöneticiler ve Analistler - Simon Broadbent - Özeti, Hesap Verebilen Reklam: Yöneticiler ve Analistler Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir
Yayınevi: Reklamcılık Vakfı
Basım Tarihi: Ocak 2003
Kitap Türü:
Reklamlarınızı nasıl "Hesap Verebilir" kılarsınız?Günümüzde, pazarlama yöneticilerinden, reklam yatırımına kaç para harcanacağına karar vermenin ötesinde bir şey bekleniyor: Harcamanın haklı olduğunun kanıtlanması...Hesap Verebilen Reklam pazarlama yöneticilerine, finans yöneticilerine, genel müdürlere, analistlere, reklam ajansındaki müşteri temsilcilerine ve account planlamacılarına, kısaca reklam bütçesiyle ilgili herkese, bilinçli kararlar verebilmeleri için gereken araçları sağlıyor. Uygulamaya yönelik bu elkitabı, reklamları hesap verebilir hale getirmenin düzenli bir yöntemini tanımlıyor. Hesap verebilmenin ne anlama geldiğinden başlayarak, reklamın ne yapabileceğinden ve kampanya değerlendirmenin en iyi yönteminden; analistlerin, satış başta olmak üzere, verileri anlamak için kullandığı yöntemlere kadar bütün süreci inceliyor. Gerçek durumlara ilişkin zengin örneklerle, süreci aydınlatıyor.Hesap Verebilen Reklam, pazarlama iletişimi kararlarını diğer yatırımların hesap verebilirlik düzeyine getirmesiyle, reklam yönetimine çok önemli bir katkı.Simon Broadbent reklam dünyasının önemli isimlerinden; uzun yıllar Leo Burnett te çalışmış, IPA in düzenlediği Advertising Effectiveness Awards un (Reklam Etkililiği Ödülleri) başlatılmasına katkıda bulunmuş.
Yayınevi: Reklamcılık Vakfı
Basım Tarihi: Ocak 2003
Kitap Türü:
Reklamlarınızı nasıl "Hesap Verebilir" kılarsınız?Günümüzde, pazarlama yöneticilerinden, reklam yatırımına kaç para harcanacağına karar vermenin ötesinde bir şey bekleniyor: Harcamanın haklı olduğunun kanıtlanması...Hesap Verebilen Reklam pazarlama yöneticilerine, finans yöneticilerine, genel müdürlere, analistlere, reklam ajansındaki müşteri temsilcilerine ve account planlamacılarına, kısaca reklam bütçesiyle ilgili herkese, bilinçli kararlar verebilmeleri için gereken araçları sağlıyor. Uygulamaya yönelik bu elkitabı, reklamları hesap verebilir hale getirmenin düzenli bir yöntemini tanımlıyor. Hesap verebilmenin ne anlama geldiğinden başlayarak, reklamın ne yapabileceğinden ve kampanya değerlendirmenin en iyi yönteminden; analistlerin, satış başta olmak üzere, verileri anlamak için kullandığı yöntemlere kadar bütün süreci inceliyor. Gerçek durumlara ilişkin zengin örneklerle, süreci aydınlatıyor.Hesap Verebilen Reklam, pazarlama iletişimi kararlarını diğer yatırımların hesap verebilirlik düzeyine getirmesiyle, reklam yönetimine çok önemli bir katkı.Simon Broadbent reklam dünyasının önemli isimlerinden; uzun yıllar Leo Burnett te çalışmış, IPA in düzenlediği Advertising Effectiveness Awards un (Reklam Etkililiği Ödülleri) başlatılmasına katkıda bulunmuş.