Her Şikayet Bir Armağandır - Claus Moller - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 04-07-2011 (20:20)   Son Mesaj: 04-07-2011 (20:20)    Cevap: 0    Gösterim: 1217  

    04-07-2011

    Her Şikayet Bir Armağandır - Claus Moller - Ana Fikri



    Yayınevi: Rota Yayınları
    Basım Tarihi: Şubat 2009
    Kitap Türü: Kişisel Gelişim / Genel

    Şikayetler başarının anahtarıdır. Her Şikayet Bir Armağandır"ın ilk baskısında, devrim niteliğinde bir açıklama yapılmıştı: Müşteri şikayetleri; firmaların ürünleri ve hizmet yöntemlerini, hızlı ve pahalı olmayan bir yoldan, daha güçlü rekabet edebilir hale getirebilmeleri ve pazara odaklanmaları konularında yardımcı olan çok değerli, geri bildirim mekanizmalarıdır. Janelle Barlow ve Claus Moller, gerçek yaşamdan alınmış sayısız örneklerle siz hayır demek zorunda kalsanız bile şikayetlerin nasıl yönetilirse firmanızın yararına ve müşterilerinizin tatminine yönelik olabilceğini tam bir doğrulukla gösteriyorlar. Elinizde ikinci baskıda yeni bölümlere yer verildi. Bunlar: İnternet üzerinden alınan ve cevaplanan şikayetler; doğrudan kişiliğinize yöneltilen şikayetler karşısında ne yapmalısınız, bunları nasıl birer avantaj haline getirebilirsiniz ve ayrıca masanın karşı tarafına geçip müşteri olduğunzda şikayetlerini yağıcı ve etkin bir biçimde nasıl ifade edebilirsiniz. Yeni eklenen bu bölümlerin yanı sıra önceki metinler de esaslı bir şekilde yenilendi, pek çok yeni örnek, yöntem ve stratejiyle desteklendi. "Bu kitabın ilk baskısı bir mücevherdi. Yeni ve tamamen güncelleştirilmiş bu baskısı ise daha da iyi. Yani örnekler aynı zamanda yapıcı, can alıcı ve eğlendirici. Araştırma sonuçları ise başlı başına okunmaya değer. Müşterilerinin şikayetlerini dinlemek konusunda kuşkuları olan herhangi birini sarsıp kendine getirecek nitelikte"







    Her Şikayet Bir Armağandır - Claus Moller - Ana Fikri Yorumları