Yayınevi: Dünya Yayıncılık
Basım Tarihi: Mart 1999
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
Şirketlerin üst yönetimi herkese özellikle müşterilerine ve çalışanlarına müşteri memnuniyetinin ilk hedefleri olduğunu söylerler. Giderek daha fazla şirket bunun lafta kalmaması için bir şeyler yapılması gerektiğinin farkına vardı. Müşteri memnuniyetinin en önemli öncelik olması konusunda çoğu kez yönetimin uyguladıkları ve tutumu birbirine uymaz.Bir haftada müşteri memnuniyeti şirketin tüm personelini müşteri memnuniyeti bir rekabet aracı olarak kullanılmasında nasıl olumlu tutum içinde olunacağını basit bir şekilde göstermeyi hedeflemektedir.Ana başlıkları şu noktaları kapsamaktadır.- Müşteri desteğinin anlamı- İletişimin önemi- Şikayetin olumluya dönüştürülmesi- Standart koyma ve yönetme- Müşteri hizmeti programı