Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Kasım 1999
Kitap Türü:
Basın bülteni hazırlayıp dağıtmanın, kokteyl düzenlemenin Halkla İlişkiler demek olmadığı giderek daha iyi anlaşılıyor. Modern anlamıyla Halkla İlişkiler, kurumsal imajı oluşturacak/koruyacak/güçlendirecek stratejiyi hazırlama ve uygulama beceresinin adı.İsmine ve kabına sığamayan bir disiplin, halkla ilişkiler. Bir yandan algılama yönetimi (perception management), itibar yönetimi (reputation management) gibi kavramlarla kendini yeniden tanımlarken bir yandan da etkinliğinin sonuçlarının nasıl ölçümlenebileceğini ortaya koymaya çalışıyor.Halkla İlişkilere Nereden Başlamalı işte bu büyük değişime tanıklık ediyor. Hangi düzeyde olursa olsun, Halkla İlişkilerle ilgili herkese farklı kapılar açıyor; bu işi daha doğru, daha bilimsel, daha etkili yapabilmek adına...Halkla İlişkiler sektöründe 23 yılı geride bırakan Salim Kadıbeşegil bu kitabında, süzülmüş birikimlerini aktarmakla kalmıyor, okuyucusunu dünyanın gündemiyle tanıştırıyor.
Diğer "Salim Kadıbeşegil" Kitapları:
1. Şimdi Stratejik İletişim Zamanı
2. İtibar Yönetimi
3. Kriz Geliyorum Der! Kriz İletişimi ve Yönetimi