Yayınevi: Doğan Kitap
Basım Tarihi: Haziran 2009
Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi
Akademisyenler ile pazarlama sektöründen gelen uzmanların işbirliğiyle hazırlanan bu kitap, etkileşimin pazarlama ve reklamcılıkta oynadığı, oynayacağı rolü teorik ve pratik boyutlarıyla inceliyor. Kitabın ana fikri:Yeni medya, pazarlama açısından ne kadar büyük fırsatlar sunarsa sunsun, müşterilerle iletişim kurmak ve onları ikna etmek aslında sanatla bilim arasında gelişen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli kriteri ise tüketiciye konuşmak yerine tüketiciyle konuşmayı başarmaktır. Yazarlar Hakkında:Lemi Baruh, lisans eğitimini Koç Üniversitesi İşletme Bölümü nde tamamladıktan sonra yüksek lisans ve doktora derecelerini Amerika Birleşik Devletleri nde University of Pennsylvania, Annenberg School for Communication dan aldı. 2006-2007 yılları arasında, ABD de pazar araştırma sektöründe çalıştı; USA TODAY, Johnson&Johnson, Chase Bank One gibi kurumlara pazarlama stratejisi, marka bilinirliği ve çevrimiçi pazarlama konularında araştırma ve danışma hizmetleri verdi. Eylül 2007 den beri Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümü nde yardımcı doçent olarak görev yapan Lemi Baruh, yeni medya teknolojileri ve politika, özel yaşam ve iletişim psikolojisi dallarında araştırma yapıyor.Müberra Yüksel, lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi nde siyasetbilimi alanında, doktorasını 1989 yılında New York Eyalet Üniversitesi nde (SUNY-Binghamton) tamamladı. 1991-1995 arasında Bilkent Üniversitesi nde Siyasetbilimi ve Kamu Yönetimi Bölümü nde yardımcı doçent olarak çalıştı. 1997-2004 arasında pazar araştırmaları ve danışmanlık yaptı. 1998-2001 yılları arasında Bilgi Üniversitesi nde Executive MBA Programı nda insan kaynakları yönetimi dersleri verdi. 2004 yılında Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi ne katılan Müberra Yüksel, insan kaynakları, örgütsel kültür ve çatışma yönetimi konularında pek çok makalenin yanı sıra İnsan Kaynakları Çağında Eğitim Yönetimi adlı kitabın da yazarıdır.