Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Kasım 2004
Kitap Türü:
"Hadi gelin bir halkla ilişkiler etkinliği yapalım..." "Tamam yapalım..." "Ne yapalım?" "Eeee... Şey yapalım..." "Tamam şey yapalım anlaştık? Peki nasıl yapalım?" "Ne demek nasıl yapalım. Bayağı yapalım işte..." "Yaa bayağı yapalım ne demek? Kampanya bu, etkinlik bu... Ne zaman başlayıp, ne zaman bitirelim, kime ne görev verelim, nasıl yürütelim, nereye ne harcayalım, yaptıklarımızın sonucunu nasıl alalım?.." "Haklısın, hiç bunların önemli olabileceğini düşünmemiştim. Keşke bunları okuyup öğrenebileceğimiz bir kaynak olsa da okusak, değil mi?" "Di." Bilmem ne demek istediğimi anlatabildim mi? Artık "etkinlik nasıl planlanır ve yürütülür"ü öğrenebileceğiniz bir kitabınız var. Elinizde tuttuğunuz kitapta deneyimli uygulamacı ve akademisyen Aylin Pira bir etkinliği etkili ve verimli bir şekilde planlamanın sırlarını veriyor. Halkla ilişkilere yatırdığınız paranın yarısı boşa gidiyor olabilir. Etkinlik Yönetimi bunun "hangi yarısı" olduğunu bulmanızda kolaylık sağlıyor. Prof. Dr. Ali Atıf Bir
Diğer "Aylin Pira" Kitapları:
1. Kriz Yönetimi Halkla İlişkiler Açısından Bir Değer