Yayınevi: Nobel Kitap
Basım Tarihi: Eylül 2002
Kitap Türü: Ders Kitapları / Yabancı Dil
Toplam Kalite Yönetimi (TKY), müşteri memnuniyetini, organizasyonel süreç ve sistemlerin tasarımı ve sürekli iyileşmesi yoluyla sürekli arttırmayı amaçlayan, sistem yaklaşımına dayanan bir yönetim felsefesidir. TKY uygulamaları önceleri kâr elde etmek amacıyla mal üreten ve yoğun bir rekabet ortamında varlıklarını sürdürmeye çalışan aözel sektör işletmelerinde başlamıştır. 1990 lı yıllara gelindiğinde, TKY nin hizmet sektöründe de bir değişim aracı olarak yerini aldığı ve halen mal ve hizmet üreten özel sektör işletmelerinde uygulandığı söylenebilir. Bunun yanında günümüzde TKY ye; devlet, yerel yönetimler ve eğitim kurumları gibi ticari amaç gütmeyen kuruluşlarında ilgi gösterdiklerini
Diğer "Hasan Ali Yıldırım" Kitapları:
1. ETA: V.8-SQL - Bilgisayarlı Muhasebe I-II