Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Ocak 2000
Kitap Türü:
Dünya reklamcılığının büyük isimlerinden biri olan Jon Steel, bu kitabında çok basit gibi görünen bir soruya cevap arıyor: Reklam ve pazarlama etkinliklerine tüketicinin bakış açısını nasıl katabiliriz?<br><br>Uzun süreli ve sağlam bir marka ilişkisi yaratabilmenin tüketiciyi anlamakla başlayacağını öne süren Steel, anlama sürecini teorik ve pratik yanlarıyla derinlemesine analiz ediyor. Araştırmanın ve yaratıcılığın geçerli kurallarını sorguluyor, yenilerini öneriyor.<br><br>Gerçek bir reklamcıya yakışan bir entellektüel derinliğe sahip bu kitap, başkalarını anlama ve onlarla iletişim kurabilme sanatına bir giriş aynı zamanda...
Diğer "Jon Steel" Kitapları:
1. Konkur Nasıl Kazanılır?
2. Gerçek, Yalanlar, Reklamcılık "Müşteri Planlama Sanatı"
3. Gerçek, Yalanlar, Reklamcılık Müşteri Planlama San