Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Mayıs 2003
Kitap Türü: Satış - Pazarlama / Ekonomi
"Bu kitap elektronik Ticaret çağında felaket ile zafer arasındaki farkı ortaya koyabilmektedir."-Warren Bennis-"Marka sözcüğü söz konusu olduğunda, elektronik ortamda iş yürüten birçok kişi olağan yargılarını terketmiş ve kendi kasaları kupkuru ve tamtakır kalırken, şöhretleri artmıştır! Yaş bırakan oldukça pahalı kampanyaları onaylamışlardır. Ama artık yaşayan bir fikirle ve olayları işlevsel hale getiren güçlü bir anlayışla yoğrulmuş Sergio geliyor! Tüm söyleyeceğim, bunun tam zamanı olduğudur."-Geoffrey Moore-"Dünya çapında iş yapma anlayışı internet tarafından desteklenen büyük ve ilgi çekici bir değişime doğru gitmektedir. Geleceğin Pazarlaması pazarlamanızı ve marka gücünüzü nasıl değiştireceğinizi öğretecek."-Walter Buckley-
Diğer "Sergio Zyman" Kitapları:
1. Değiştirmeden Önce Geliştirin
2. Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu...
3. Geleceğin Pazarlaması Marka Yayılımı Stratejisi
4. Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu