Duyular ve Marka (Ciltli) - Martin Lindstrom - Özeti, Duyular ve Marka (Ciltli) Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir
Yayınevi: Optimist Yayın Dağıtım
Basım Tarihi: Kasım 2006
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
On üç ülkede on küresel marka üzerinde yüzlerce araştırmacıyı devreye sokarak ve binlerce insanla konuşarak yapılmış iki aşamalı bir araştırma programı temelinde yazılmış olan bir kitap. Duyular ve Marka pazarlamacıları duyusal markalandırmanın temel fikirleriyle tanıştırıyor.Optimist in İş Yönetim / Strateji dizisinin yeni kitabı Duyular ve Marka Martin Lindstrom un dünya çapında yankılanan en son kitabı. Kitapla ilgili olarak çok şey yazılıp söylenmiş:Philip Kotler: Bu kitabı okumanız için bir neden de kendi markanıza yeni hayat verecek bir fikirler hazinesi içermesidir. (Kitabın önsözü pazarlama dünyasının en ünlü ustası olarak tanınan Kotler in imzasını taşıyor.)Tom Peters: İyi yazılmış bir kitap; veriler ve örnek olaylar çok ilginç. Harvard Business Review: Pazarlamacılar uzun zamandan beri gözlerin ceplere açılan pencereler olduğuna inanıyor. Linstrom ise, şirketleri tüm duyulara hitap etmeye çağırıyor; özellikle de daha yaşlılara göre duyuları çok daha güçlü olan gençlere yöneliyorlarsa. The Economist: Markalandırmanın özgül gizemini açığa çıkarmaya çabalayan pek çok kitap var. Duyular ve Marka bunların hepsini iki nedenle aşıyor. Birincisi, önsözünü .. pazarlamanın dünya çapındaki gurusu Philip Kotler in yazmış olması. İkincisi, markalara taze bir yaşam verecek zengin fikirleri. Fast Company: Martin Lindstrom un Duyular ve Marka kitabına kadar ticari iletişimin yüzde 83 ü sadece tek bir duyumuza – gözlerimize hitap etmekteydi. .. Oysa günlük duygularımızın yüzde 75 ini koku etkilerken, harika sesler de ruh halimizi yüzde 65 oranında değiştirebiliyor. Markalandırmanın bu çığır açıcı kitabını okurlarımızın hizmetine sunuyoruz. Markalarını eskisi gibi değil, yeni tarzda oluşturabilirlerse, ne mutlu bize…Martin Lindstrom. 1970 Avustralya doğumlu. 12 yaşındayken kendi reklam firmasını kurmuş. 27 yaşındayken hem Avrupa nın hem de Asya nın en büyük web geliştirme reklam ajansını oluşturmuş. Haftalık yazıları 30 ülkeden 4 milyon kişiye ulaşıyor. Şu anda pek çok şirketin küresel yönetim kurulu üyesi. Müşterileri arasında Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedenz-Benz, Reuters,McDonalds, Kellogg s, Yellow Pages ve Microsoft yer alıyor.
Diğer "Martin Lindstrom" Kitapları:
1. Buyology
2. Duyurular ve Marka
Yayınevi: Optimist Yayın Dağıtım
Basım Tarihi: Kasım 2006
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
On üç ülkede on küresel marka üzerinde yüzlerce araştırmacıyı devreye sokarak ve binlerce insanla konuşarak yapılmış iki aşamalı bir araştırma programı temelinde yazılmış olan bir kitap. Duyular ve Marka pazarlamacıları duyusal markalandırmanın temel fikirleriyle tanıştırıyor.Optimist in İş Yönetim / Strateji dizisinin yeni kitabı Duyular ve Marka Martin Lindstrom un dünya çapında yankılanan en son kitabı. Kitapla ilgili olarak çok şey yazılıp söylenmiş:Philip Kotler: Bu kitabı okumanız için bir neden de kendi markanıza yeni hayat verecek bir fikirler hazinesi içermesidir. (Kitabın önsözü pazarlama dünyasının en ünlü ustası olarak tanınan Kotler in imzasını taşıyor.)Tom Peters: İyi yazılmış bir kitap; veriler ve örnek olaylar çok ilginç. Harvard Business Review: Pazarlamacılar uzun zamandan beri gözlerin ceplere açılan pencereler olduğuna inanıyor. Linstrom ise, şirketleri tüm duyulara hitap etmeye çağırıyor; özellikle de daha yaşlılara göre duyuları çok daha güçlü olan gençlere yöneliyorlarsa. The Economist: Markalandırmanın özgül gizemini açığa çıkarmaya çabalayan pek çok kitap var. Duyular ve Marka bunların hepsini iki nedenle aşıyor. Birincisi, önsözünü .. pazarlamanın dünya çapındaki gurusu Philip Kotler in yazmış olması. İkincisi, markalara taze bir yaşam verecek zengin fikirleri. Fast Company: Martin Lindstrom un Duyular ve Marka kitabına kadar ticari iletişimin yüzde 83 ü sadece tek bir duyumuza – gözlerimize hitap etmekteydi. .. Oysa günlük duygularımızın yüzde 75 ini koku etkilerken, harika sesler de ruh halimizi yüzde 65 oranında değiştirebiliyor. Markalandırmanın bu çığır açıcı kitabını okurlarımızın hizmetine sunuyoruz. Markalarını eskisi gibi değil, yeni tarzda oluşturabilirlerse, ne mutlu bize…Martin Lindstrom. 1970 Avustralya doğumlu. 12 yaşındayken kendi reklam firmasını kurmuş. 27 yaşındayken hem Avrupa nın hem de Asya nın en büyük web geliştirme reklam ajansını oluşturmuş. Haftalık yazıları 30 ülkeden 4 milyon kişiye ulaşıyor. Şu anda pek çok şirketin küresel yönetim kurulu üyesi. Müşterileri arasında Disney, Mars, Pepsi, American Express, Mercedenz-Benz, Reuters,McDonalds, Kellogg s, Yellow Pages ve Microsoft yer alıyor.
Diğer "Martin Lindstrom" Kitapları:
1. Buyology
2. Duyurular ve Marka