Yayınevi: Elma Yayınevi
Basım Tarihi: Kasım 2006
Kitap Türü:
Hiç sütün üstüne kan damladığını gördünüz mü? ... Ben de görmedim. Ama yine de olacakları anlatayım. Kan o pürüzsüz yüzeyde kendine umulmadık bir yer açar. Ve göz açıp kapayıncaya kadar sessizce kaybolur. Ardında hiçbir iz bırakmaz. Bu kitabı 18 yaşın altındakilere okutmayın. Onlar bu görkemli ışık oyununun keyfini sürsünler. Farkında mısınız bilmem; göstergelerle, görüntülerle yaşıyoruz. Önemli olan görüntüleri yönetebilmek. Ne kadar çok göstergeye sahipseniz o kadar mutlusunuz. İçtiğiniz, giydiğiniz o sembollerden mutluysanız, siz de okumayın. İçin Türk ineklerinden sağılmış Amerikan markalı sütünüzü, uzanın yatağınıza huzurla. Ruhunuzun her yerini kaplamış semboller ve ağzınız kanlar içinde... İzgören bu kitabında reklamların şu ana kadar dile getirilmemiş yüzünü ortaya çıkararak bir ilke imza atıyor. Kelime, görüntü ve sesler vasıtasıyla bilinç algımızın sınırının altında yapılan etkileme çalışmasını "Eşikaltı yöntemler" diye adlandırarak, reklamlarda kullanılan bu yöntemlerle dehşet, ölüm ve seks olgularının bilinçaltımıza yerleştirilmesini eleştirel bir dille anlatıyor. Altı yıllık bir araştırmayla onlarca reklamın bir araya getirildiği bu titiz çalışma Türkiyede bir ilk olma özelliği ile de öne çıkıyor.
Diğer "Ahmet Şerif İzgören" Kitapları:
1. Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı
2. Avcunuzdaki Kelebek
3. Hıdır Kişisel Gelişiyor
4. Süpermen ve Uğur Böceği
5. Eyvah! İş Görüşmesi
6. Geleceğin Organizasyonunu Yaratmak
7. Geleceğin Organizasyonunu Yaratmak Şirketler İçin
8. Geleceğin Organizasyonunu Yaratmak Şirketler İçin