DAGMAR Ölçülür Reklam Sonuçları İçin Reklam Hedefl - Solomon Dutka - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 03-10-2011 (05:01)   Son Mesaj: 03-10-2011 (05:01)    Cevap: 0    Gösterim: 990  

    03-10-2011

    DAGMAR Ölçülür Reklam Sonuçları İçin Reklam Hedefl - Solomon Dutka - Ana Fikri



    Yayınevi: Reklamcılık Vakfı
    Basım Tarihi: Ocak 2000
    Kitap Türü: Diğer / Edebiyat

    Reklamda ve pazarlama sürecinde reklamın etkinliğinin ölçülmesi kadar tartışılan, eleştirilen ama ele gelmeyen başka bir konu yoktur. Yıllar geçtikçe konuya ilişkin pek çok ölçme tekniği, yöntemi ve teorisi çıktıysa da, bunların pek azı zaman karşısında DAGMAR: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results kadar dayanabildi. DAGMAR, iş dünyasında bu teste otuz fırtınalı yıl boyunca göğüs geren bir klasik. Elinizdeki kitap reklam yatırımını gerçekçi ve ölçülebilir kılacak bir kılavuz. -Association of National Advertisers, Inc., USA







    DAGMAR Ölçülür Reklam Sonuçları İçin Reklam Hedefl - Solomon Dutka - Ana Fikri Yorumları