![]() |
DAGMAR Ölçülür Reklam Sonuçları İçin Reklam Hedefl - Solomon Dutka - Ana Fikri Yayınevi: Reklamcılık Vakfı Basım Tarihi: Ocak 2000 Kitap Türü: Diğer / Edebiyat Reklamda ve pazarlama sürecinde reklamın etkinliğinin ölçülmesi kadar tartışılan, eleştirilen ama ele gelmeyen başka bir konu yoktur. Yıllar geçtikçe konuya ilişkin pek çok ölçme tekniği, yöntemi ve teorisi çıktıysa da, bunların pek azı zaman karşısında DAGMAR: Defining Advertising Goals for Measured Advertising Results kadar dayanabildi. DAGMAR, iş dünyasında bu teste otuz fırtınalı yıl boyunca göğüs geren bir klasik. Elinizdeki kitap reklam yatırımını gerçekçi ve ölçülebilir kılacak bir kılavuz.-Association of National Advertisers, Inc., USA |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 08:03 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük