Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Eylül 2001
Kitap Türü:
Ceyda Aydede, halkla ilişkilerin değişen yüzünü ve değişimin uygulamaya nasıl yansıdığını gösteriyor bu kitapta. Etkili bir halkla ilişkiler kampanyası için bilmeniz, yapmanız ve yapmamanız gereken her şeyi anlatıyor; Halkla ilişkiler profesyonelleri için gerekli beceriler... Etkinlik yöntemi.. Halkla ilişkiler araçları nasıl kullanılmalı... Kriz yönetimi... Uygulama problemleri.. Kurumsal iletişim.. Sponsorluk... Halkla ilişkilerde araştırma ve ölçme... Halkla ilişkiler ve etik..
Diğer "Ceyda Aydede" Kitapları:
1. Yükselen Trend Kurumsal Sosyal Sorumluluk
2. Blog Çağı / Pazarlama İletişiminde Yeni Düzen / Sa
3. Blog Çağı / Pazarlama İletişiminde Yeni Düzen / Sa
4. Blog Çağı / Pazarlama İletişiminde Yeni Düzen / Sa
5. Profesyonel Bir İlişki: Medya ve Halkla İlişkiler
6. Teorik ve Uygulamalı Halkla İlişkiler Kampanyaları