Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Eylül 2003
Kitap Türü:
"Etkili ve daha güçlü bir uluslararası reklam yaratma üzerine ilham veren, düşünceleri harekete geçiren bir bakış açısı."Charles Lanphear, Global Medya Direktörü, H.J.Heinz Company"İşte sonunda, kusursuz uluslararası reklam yapmanın asırlık sorunlarına gerçekten zekice yeni bir yaklaşım.Global markalar, global pazarlama ve global iletişim konularıyla ilgili çalışan herkesin okuması gereken bir eser."Robert Hancock, İletişim Direktörü,Pillsbury UK Ltd."Yazar, geleneksel düşünceye karşı giriştiği cüretkar, kanıtlarla desteklenmiş ve eğlenceli saldırısında, iş dünyasındaki hatırı sayılır deneyimlerinden ilham alırken, uluslararası reklamcılığın vahşi ormanındaki hayatta kalmak ve başarılı olmak için düşünceyi harekete geçirecek yeni yollar öneriyor."Adrian Vickers,Abbot Mead Vickers BBDD Kurucu Ortağı