Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama - Herbert M. Meyers - Ana Fikri   Konuyu açan: tasfirin77   İlk Mesaj: 03-01-2011 (09:50)   Son Mesaj: 03-01-2011 (09:50)    Cevap: 0    Gösterim: 823  

    03-01-2011

    Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama - Herbert M. Meyers - Ana Fikri



    Yayınevi: Rota Yayınları
    Basım Tarihi: Ocak 1970
    Kitap Türü:

    Türkiye de pek çok marka pazarlama iletişim araçlarıyla yaratılıyor ve başarıyla destekleniyor. Tüketici bütün bu markaları hatırlıyor ve seviyor. Sıra ürünü alıp eve götürmeye gelince, markanın somut şekli ortaya çıkıyor: Ambalaj. Bu kitap bu nedenle "Ambalaj, markadır" diyor. Ambalaj üretilmeden önce tasarlamak zorunda. Markanın ruhunu yansıtacak., ama reklamlardan sonra da rafta yaşayacak tasarımlar gerektiriyor. Türkiye de yabancı danışmanlık şirketlerinden, fabrikadaki kadrolu grafikere, matbaa tasarımcısından reklam ajanslarına pek çok el bu işe uzanıyor.







    Başarılı Ambalaj, Başarılı Pazarlama - Herbert M. Meyers - Ana Fikri Yorumları