Görsel İletişimde Mağaradan Markaya - Erdinç Akın - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 02-26-2011 (22:50)   Son Mesaj: 02-26-2011 (22:50)    Cevap: 0    Gösterim: 665  

    02-26-2011

    Görsel İletişimde Mağaradan Markaya - Erdinç Akın - Ana Fikri



    Yayınevi: Alternatif Yayınları
    Basım Tarihi: Mart 2009
    Kitap Türü:

    Ülkemizin ekonomide aktif birdünya ülkesi olduğu bilinmektedir. Gelişim içinde olan bir ülkenin girişimcilerinin de rekabet içinde olduğu bir gerçektir.Dolayısiyle ürün ve marka tasarımı da buna paralel bir karmaşa içinde bulunmaktadır. Ortada birçok kötü ve kopya tasarım olduğunu görmezden gelemeyiz. Ama bu hızlı gelişmeye cevap verecek potansiyelin olduğunu da biliyoruz. Ne var ki,bu potansiyel tasarım gücü,doğru disiplin içinde değil. Dolayısiyle mesleğe atılacak genç meslek adayları ve sektörün doğru tasarım çalışmaları veya uygulamaları ile dünya literatüründen haberdar olmaları için böyle bir eser verme heyecanını duydum.







    Görsel İletişimde Mağaradan Markaya - Erdinç Akın - Ana Fikri Yorumları