Büyük Balığı Yutmak Meydan Okuyan Markaların Lider - Adam Morgan - Ana Fikri   Konuyu açan: alptraum   İlk Mesaj: 02-26-2011 (00:00)   Son Mesaj: 02-26-2011 (00:00)    Cevap: 0    Gösterim: 645  

    02-26-2011

    Büyük Balığı Yutmak Meydan Okuyan Markaların Lider - Adam Morgan - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Ocak 2001
    Kitap Türü:

    Büyük balığın çevresinde dolanıp duran, ona özenen ve öne geçme isteğiyle ümitsizce çırpınıp duran pek çok küçük balık vardır. Yeni rekabet biçimleri, kayıtsız tüketiciler ve agresif perakende uygulamaları tarafından köşeye sıkıştırılmış iki numaralı markalar daha sınırlı kaynaklarla ve daha zayıf bir kontrol imkanıyla iş dünyasında hayatta kalabilmek için çabalıyorlar. Ancak bu "meydan okuyucular"ın, yüzmeye devam etmeye ve etkili bir biçimde rekabet etmeye yönelik bir ümit taşıyorlarsa, büyük balığın yaptığı her hareketi takip ve taklit etmek yerine kendilerine ait bir dizi pazarlama kuralına ihtiyaçları vardır.Büyük Balığı Yutmak bu kuralları tanımlamaya yönelik ilk kitaptır. Adam Morgan, kendilerini düşman topraklarda bulan ve pazar liderine karşı saldırgan bir gelişme göstermek isteyenler için yenilikçi bir zihinsel yapı ve stratejik bir çerçeve sunuyor. Meydan okuyanların hayatta kalabilmek için neden farklı düşünmeleri gerektiğinin nedenlerini ortaya koyan Morgan, onlara büyük balığın tehditinden nasıl kurtulacaklarını gösteren hazır öneriler, sayısız örnek ve paha biçilmez bilgiler sunuyor.

    Diğer "Adam Morgan" Kitapları:

    1. İçimizdeki Korsan







    Büyük Balığı Yutmak Meydan Okuyan Markaların Lider - Adam Morgan - Ana Fikri Yorumları