Büyüklük Her Şey Değil - Paul Dickinson - Ana Fikri   Konuyu açan: alptraum   İlk Mesaj: 02-18-2011 (08:01)   Son Mesaj: 02-18-2011 (08:01)    Cevap: 0    Gösterim: 623  

    02-18-2011

    Büyüklük Her Şey Değil - Paul Dickinson - Ana Fikri



    Yayınevi: Elips Kitap
    Basım Tarihi: Aralık 2003
    Kitap Türü:

    Markalaşma, tüm girişimciler için pazarlamanın en önemli yönüdür. Peki, büyük markaların kalabalığı arasından sıyrılıp nasıl fark edileceksiniz? Basit adımlarla büyük hedeflere nasıl ulaşabilirsiniz? "Büyüklük Her Şey Değil"de, şirketinizin kimliği hakkındaki düşüncelerinizi değiştirmenin yollarını BT, Mercedes Benz, Shell ve VISA gibi dünyanın önde gelen büyük işletmelerinin marka danışmanı Paul Dickinson anlatıyor. Bu kitap, işletmenize kişilik kazandırmak, müşterilerinizle etkili iletişim kurmak ve güven oluşturmak gibi işletmenizin geleceğini yönlendirecek konularda eylem planları ve örneklerle size yol gösterecek. Hayal gücünüzün ve işletmenizin sınırlarını zorlayın. Unutmayın, büyüklük her şey değildir!..

    Diğer "Paul Dickinson" Kitapları:

    1. Büyüklük Herşey Değil







    Büyüklük Her Şey Değil - Paul Dickinson - Ana Fikri Yorumları