Yayınevi: Elips Kitap
Basım Tarihi: Aralık 2003
Kitap Türü:
Markalaşma, tüm girişimciler için pazarlamanın en önemli yönüdür. Peki, büyük markaların kalabalığı arasından sıyrılıp nasıl fark edileceksiniz? Basit adımlarla büyük hedeflere nasıl ulaşabilirsiniz? "Büyüklük Her Şey Değil"de, şirketinizin kimliği hakkındaki düşüncelerinizi değiştirmenin yollarını BT, Mercedes Benz, Shell ve VISA gibi dünyanın önde gelen büyük işletmelerinin marka danışmanı Paul Dickinson anlatıyor. Bu kitap, işletmenize kişilik kazandırmak, müşterilerinizle etkili iletişim kurmak ve güven oluşturmak gibi işletmenizin geleceğini yönlendirecek konularda eylem planları ve örneklerle size yol gösterecek. Hayal gücünüzün ve işletmenizin sınırlarını zorlayın. Unutmayın, büyüklük her şey değildir!..
Diğer "Paul Dickinson" Kitapları:
1. Büyüklük Herşey Değil