Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu - Sergio Zyman - Ana Fikri   Konuyu açan: alptraum   İlk Mesaj: 01-25-2011 (18:30)   Son Mesaj: 01-25-2011 (18:30)    Cevap: 0    Gösterim: 803  

    01-25-2011

    Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu - Sergio Zyman - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Ocak 2000
    Kitap Türü:

    Bildiğimiz pazarlama yöntemlerinin sonunun gelip gelmediği tartışmasında, Sergio Zyman ın bir çift sözü var: "Geleneksel pazarlama can çekişmiyor. Çoktan öldü."Bu iddialı adam, dünyadaki en iyi pazarlama organizasyonu olan Coca-Cola nın pazarlama şefi. Sıradışı düşünüşü, gözükara ve kışkırtıcı stratejileriyle pazarlama kavramına boyut atlatmış gerçek bir guru.Sergio Zyman Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu ndaki bildiklerine saplanıp kalmışları tepeden tırnağa sarsacak taktikleri fısıldamıyor, avaz avaz bağırıyor. Ürününüz/hizmetiniz ne kadar kaliteli olursa olsun, pazarlayamadığınız sürece bu vahşi arenada ezilip gideceğinizi acımasızca haykırıyor yüzünüze.Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu, bildiğimiz pazarlama kitaplarının da sonunu getiriyor...

    Diğer "Sergio Zyman" Kitapları:

    1. Değiştirmeden Önce Geliştirin
    2. Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu...
    3. Geleceğin Pazarlaması Marka Yayılımı Stratejisi
    4. Geleceğin Pazarlaması







    Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu - Sergio Zyman - Ana Fikri Yorumları