![]() |
Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu - Sergio Zyman - Ana Fikri Yayınevi: MediaCat Kitapları Basım Tarihi: Ocak 2000 Kitap Türü: Bildiğimiz pazarlama yöntemlerinin sonunun gelip gelmediği tartışmasında, Sergio Zyman ın bir çift sözü var: "Geleneksel pazarlama can çekişmiyor. Çoktan öldü."Bu iddialı adam, dünyadaki en iyi pazarlama organizasyonu olan Coca-Cola nın pazarlama şefi. Sıradışı düşünüşü, gözükara ve kışkırtıcı stratejileriyle pazarlama kavramına boyut atlatmış gerçek bir guru.Sergio Zyman Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu ndaki bildiklerine saplanıp kalmışları tepeden tırnağa sarsacak taktikleri fısıldamıyor, avaz avaz bağırıyor. Ürününüz/hizmetiniz ne kadar kaliteli olursa olsun, pazarlayamadığınız sürece bu vahşi arenada ezilip gideceğinizi acımasızca haykırıyor yüzünüze.Bildiğimiz Pazarlamanın Sonu, bildiğimiz pazarlama kitaplarının da sonunu getiriyor... Diğer "Sergio Zyman" Kitapları: 1. Değiştirmeden Önce Geliştirin 2. Bildiğimiz Reklamcılığın Sonu... 3. Geleceğin Pazarlaması Marka Yayılımı Stratejisi 4. Geleceğin Pazarlaması |
Bütün Zaman Ayarları WEZ +3 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 04:36 . |
2000- 2025
Tüm bağışıklıklar ve idelerden bağımsız olan sözcükleri sarfetmeye mahkumdur özgürlük