Yayınevi: Kaizen Yayınevi
Basım Tarihi: Nisan 2006
Kitap Türü:
Cehennemi Yaşatan Telefondaki Müşteriler; beklentilerinin ve sorunlarının önemsenmediğini düşünürler, bağırıp çağırırlar, tehdit ederler.... Onlar, Alexander Graham Bell in günlük çalışma stresimize kişisel bir katkısıdır. Günümüzde her şey, özellikle teknoloji hızla değişiyor. Ancak değişmeyecek tek bir şey varsa, o da insandır. Benimsediğimiz iletişim biçimi ne olursa olsun, kullandığımız teknoloji ne olursa olsun, yegâne joker eleman, insan olarak kalacaktır. Telefon tuşlarına basmak konusunda ne kadar usta olursanız olun, çağrı sahiplerini anlamayı öğrenmediğiniz sürece, hiçbir zaman gerçekten etkili olamazsınız. Hayatınızın büyük bölümünü telefonda geçirdiğinizi düşünüyor olabilirsiniz, ama hayatınızın büyük bölümünü başka insanlarla geçirdiğinizi düşünmenizde faydavar; yaşayan, tıpkı sizin gibi nefes alıp veren, kırmızı düğmeleri olan; ihtiyaçları, koşulları, durumları, eğilimleri ve kişilikleriyle belirlenmiş, bir dizi karmaşık beklentileri olan insanlarla. Bu insanlarla çalışmayı öğrendikçe işinizde daha iyi olacak ve işinizden daha çok zevk alacaksınız. Graham Bell, bize bir iletişim aracı vermedi. Bize bir fırsat verdi; her gün başka insanların hayatlarında bir fark yaratma fırsatı. Her telefon çalışında, ahizeyi kaldırıp duruma el koymak bize kalmıştır. Shaun Belding kitabı, bu tip çağrılardan sakınmak ve telefonu olumlu bir çözümle kapatmak için gereken kanıtlanmış ipuçları ve tekniklerle dolu.
Diğer "Shaun Belding" Kitapları:
1. Cehennemi Yaşatan Eleman Sendromu
2. Cehennemi Yaşatan Patron Sendromu
3. Cehennemi Yaşatan Müşteri Sendromu