Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Temel İlkeler - Uy - Özkan Tikveş - Özeti, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Temel İlkeler - Uy Kitabı, Kitap Özeti, Ana Fikir
Yayınevi: Beta Yayınları
Basım Tarihi: Ocak 1970
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
Bu kitabımızda Halkla İlişkiler ve Reklamcılık adı verilen bilim, sanat ve meslek alanının ilkeleri-uygulamaları ele alınmıştır.Günümüzde Halkla İlişkiler ile Reklamcılık toplumun her kesiminde ve kişiler arasın ilişkide işlevi (fonksiyonu) gittikçe artan bir nitelik kazanmıştır. Toplumsal, ekonomik ve kültürel yaşamın onsuz olmaz öğesi durumuna gelmiştir. Reklamcılık ülkemizde son on yıl içinde en çok gelişen bilim dalı, sanat ve meslek alanı olmuştur. Bunun başlıca nedeni iletişim ve bilgi çağı dır.Bu çağın getirdiği yenilikler ve toplum - birey ilişkilerindeki ekonomik, sosyal, kültürel boyutlar reklamları günlük yaşamda; vazgeçilmez koşul durumuna getirmiştir. Bunun bir nedeni, teknolojideki gelişmedir.
Diğer "Özkan Tikveş" Kitapları:
1. Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U
Yayınevi: Beta Yayınları
Basım Tarihi: Ocak 1970
Kitap Türü: Diğer / Edebiyat
Bu kitabımızda Halkla İlişkiler ve Reklamcılık adı verilen bilim, sanat ve meslek alanının ilkeleri-uygulamaları ele alınmıştır.Günümüzde Halkla İlişkiler ile Reklamcılık toplumun her kesiminde ve kişiler arasın ilişkide işlevi (fonksiyonu) gittikçe artan bir nitelik kazanmıştır. Toplumsal, ekonomik ve kültürel yaşamın onsuz olmaz öğesi durumuna gelmiştir. Reklamcılık ülkemizde son on yıl içinde en çok gelişen bilim dalı, sanat ve meslek alanı olmuştur. Bunun başlıca nedeni iletişim ve bilgi çağı dır.Bu çağın getirdiği yenilikler ve toplum - birey ilişkilerindeki ekonomik, sosyal, kültürel boyutlar reklamları günlük yaşamda; vazgeçilmez koşul durumuna getirmiştir. Bunun bir nedeni, teknolojideki gelişmedir.
Diğer "Özkan Tikveş" Kitapları:
1. Halkla İlişkiler & Reklamcılık, Temel Bilgiler - U