Yayınevi: MediaCat Kitapları
Basım Tarihi: Aralık 2006
Kitap Türü:
Büyüleyici, eğlendirici ve düşündürücü! -The New York Times Book Review Üreticiler, fon kuruluşları ve siyasetçilerin Amerikan toplumunun beynini, satın alacak, verecek ya da onların kumandasıyla oy verecek uyuşuk bir hamura çevirmek için nasıl uğraştıklarını anlatan hem eğlenceli, hem de korkutucu bir rapor. -The New Yorker Çaktırmadan İkna motivasyon araştırmacılarının bilinmeyen dünyasına ışık tutuyor. Pazarlama dünyasının şok meraklılarının günlük yaşamlarımızı etkileyebilmek için iç düşüncelerimizin, korku ve düşlerimizin nasıl inceden inceye haritasını çıkardıklarını anlatıyor. Ev kadınları süpermarketlerde NİÇİN planladıklarından %35 daha çok ürün alırlar? Çocuklar NİÇİN çatur çutur, krik krak diye ses çıkaran bisküvi ve krakerlerden hoşlanır? Kadınların çoğu NİÇİN gerçekte sevdiği giysiden vazgeçip onun yerine başka bir giysi alır? Çoğumuz NİÇİN bankalardan çekiniriz? Erkek giysileri NİÇİN giderek dişileşiyor