Focus - Al Ries - Ana Fikri   Konuyu açan: Enesce   İlk Mesaj: 01-19-2011 (03:10)   Son Mesaj: 01-19-2011 (03:10)    Cevap: 0    Gösterim: 677  

    01-19-2011

    Focus - Al Ries - Ana Fikri



    Yayınevi: MediaCat Kitapları
    Basım Tarihi: Ekim 2006
    Kitap Türü:

    Günümüzün süratle değişen teknoloji güdümlü pazar ortamı, tüm şirketlerdeyöneticilerin hızlı düşünmelerini zorunlu kılılyor...Çok satan Pazarlamanın 22 Kuralı adlı kitabın da yazarı olan Al Ries,bu yeni kitabında, şirketlerin neden temel ürüne odaklanıp gereksiz veboşa enerji harcatan girişimlerden kaçınmaları gerektiğini anlatıyor.Şirketinizin gelişebilmesi için akıllıca pazarlama yollarına odaklanmanın vepazar payınızı arttırmanın yollarını anlatıyor.Ries neden dar odaklı şirketlerin her zaman kazandığını da gösteriyor.Tüketicinin zihninde bir kategori edinebilmek için Volvo nun "güven",FedEx in "tek gecede", BMVV nin "sürüş" algısı gibikavramları sahiplenirken izledikleri yolu izlemelerini öneriyor."Bu kitap başarının sırrına odaklanmanıza yardım ediyor." The One Minute Manager adlı kitabın yazarı Spencer Johnson"Büyük sözler. Büyük bir kitap. Bu kitabı herkese odaklama yapmadan iş yapmanınne kadar büyük bir ahmaklık olduğunu hatırlatması açısından bir başucu kitabıolarak şiddetle öneriyorum." E-Myth adlı kitabın yazarı Michael Gerber"Çok önemli bir kitap... Gelecek sefere şirketinizi çeşitlendirmeyi ya da genişletmeyi bir daha düşüneceğinizi garanti ediyorum."Uluslararası pazarlama profesörü Philip Kotler"Pazarın lideri olmak için çabalayan tüm pazarlama yöneticilerinin kesinlikle okuması gereken bir kitap." Harold Burson, Burson-Marsteller ın yönetim kurulu başkanıAl Ries dünyanın en çok bilinen en ünlü pazarlama stratejistlerinden biridir.Bundan önce Jack Trout la beraber Pazarlamanın 22 Kuralı , Marketing Warfare ve Positioning kitaplarını yazmıştır. Şu anda New York Great Neck de,bu kitabın araştırmalarını da yapan kızı Laura Ries la beraber çalışmaktadır.Şirketleri Ries&Ries, Fortune dergisinde yer almış 500 şirket içindanışmanlık hizmeti vermektedir.

    Diğer "Al Ries" Kitapları:

    1. Pazarlamanın 22 Kuralı
    2. Yönetim Odasında Savaş
    3. Pazarlama Savaşı
    4. İnternet te Marka Yaratmanın 11 Değişmez Kuralı
    5. Marka Yaratmanın 22 Kuralı







    Focus - Al Ries - Ana Fikri Yorumları